منتدى ليبياأرس منتدى ليبياأرس منتدى ليبياأرس

على الراغبين في الإنظمام الى فريق المنتدى كمشرفين يمكنهم مراسلة ال admin بالخصوص.


العودة   منتدى ليبياأرس > أقســـــام مخـتـلـفـــــة > مواضيع عامة

مواضيع عامة يشمل جميع المواضيع العامة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 2017-05-10, 07:53 PM   #1
bestsoft84
دكتور رابد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2016
المشاركات: 3,481
معدل تقييم المستوى: 12
bestsoft84 على الطريق الصحيح لتعريف نفسه
افتراضي Solarwinds Web Helpdesk v12.5.0






Solarwinds Web Helpdesk v12.5.0 | 295 MB


Web Help Desk helps you save a ton of time and manual effort by automating ticketing management activities, including ticket creation, assignment, and escalation. You can easily configure multiple tiers and groups of IT staff and create ticket assignment workflows. A Web-based dashboard allows end-users to submit service requests easily, and offers self-service options. Key ITSM features include
Features:

Email-to-ticket conversion
AD® and LDAP authentication
Auto ticket routing
Parent/child ticket mapping
Assignment load balancing
Billing, reporting, and more


All Link Download :

كود:
https://uploadgig.com/file/download/a9828f1A5c48ff49/Solarwinds_Web_HelpDesk_12.5.0.rar
http://nitroflare.com/view/52665CA2F162840/Solarwinds_Web_HelpDesk_12.5.0.rar
http://rapidgator.net/file/20c887c1d4ae77a1ea1c960430fa3c18/Solarwinds_Web_HelpDesk_12.5.0.rar.html
bestsoft84 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 02:30 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd